Baan

zonsopgang – zonsondergang

U wordt als gast verzocht telefonisch te informeren naar de speelmogelijkheden. Dit geldt met name voor vroege en late starts.
Ons horecapersoneel is flexibel, maar ook vrijwillig aanwezig. Starttijden graag online boeken via GolfGo.nl of ikgagolfen.nl

Spelen of gebruik maken van de faciliteiten voor 9.00 uur en na 18.00 uur is alleen mogelijk bij aanwezigheid van een lid van de golfclub.

Horeca

In het clubhuis zijn diverse consumpties te verkrijgen, alsmede wat kleine snacks (o.a. tosti’s, panini’s, een heerlijke gehaktbal en bitterballen).
Catering tijdens een evenement of wedstrijd verzorgen wij graag voor u, informeert u naar de mogelijkheden.

Contactpersoon horeca is Anneke Timmer en te bereiken in het clubhuis: 0598-430360
E-mail: horeca@golfclubduurswold.nl

In de zomerperiode is het clubhuis open van 09.00 uur tot 18.00 uur en op maandag, dinsdag, woensdag- en donderdagavond tot ongeveer 21.00 uur.
In de winterperiode van 1 november tot 1 mei: 09.00 uur tot 17.00 uur.

Telefoonnummer

0598-430360 (clubhuis)