Aanmeldformulier

Onderstaand document kunt u digitaal invullen. Deze wordt daarna opgestuurd aan secretaris@golfclubduurswold.nl
We verwerken uw lidmaatschap dan zo spoedig mogelijk en heten u van harte welkom bij de leukste golfclub van Groningen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u vooraf een mail sturen aan secretaris@golfclubduurswold.nl of bellen met 06 248 68 068
Wij staan u graag te woord.

Aanmeldformulier
Ik meld mij middels dit formulier aan bij de Groningse Golfclub Duurswold voor het aangevinkte onderdeel. (bedragen excl. 24,50 NGF-bijdrage per jaar) *
Geslacht *
Ik heb al een handicap 54 *
Bent u momenteel lid bij een andere golfclub? *
Reden van inschrijving bij GGCD *
Betalings optie
DOORLOPENDE MACHTIGING SEPA

Naam incassant: Stichting Exploitatiemaatschappij Golfbaan Duurswold
Hierna te noemen: incassant
Adres: Roegeweg 2
9629 PA Steendam

Bank: Coöperatieve Rabobank Noord-Groningen U.A.
Hierna te noemen: de bank
Bankrekening: NL 90 RABO 0148 5143 59
Incassant ID: NL14ZZZ011393780000

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan de bank om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag af te schrijven wegens het betalen van speelrechten en andere kosten, en uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van incassant.

De incasso-opdrachten (bedragen worden jaarlijks vastgesteld) betreffen:

• Maandelijks € 62,00 bij Persoonlijklidmaatschap

• Maandelijks € 41,50 bij Juniorlidmaatschap

• Maandelijks € 27,50 bij Studentenlidmaatschap

• Per jaar éénmaal de NGF-bijdrage ad € 23,00

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.
Maak uw bezwaar kenbaar aan de administrateur van de Stichting op administratie@golfclubduurswold.nl

Voorwaarden lidmaatschap beëindigen. *